Dag 1 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Studenten Scalda - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Studenten Scalda - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Charles en Heleen

Blijf op de hoogte en volg Studenten

23 Oktober 2016 | China, Sjanghai

De eerste dag zit erop.
Na een prima reis (met voor sommigen voldoende slaap en anderen nauwelijks) kwamen we goed aan in Shanghai.
OM 12.30 waren we in het hotel,het inchecken nam wat tijd in beslag aar er bleef gelukkig nog een korte break over om op te frissen.
Daarna met drie studentes de stad in. Doel 1: Chinese Yuan pinnen. Ze brachten ons helemaal naar de Bank van China, heel formeel, paspoort in de aanslag etc. Dat alles bleek niet nodig want we konden gewoon naar de pinautomaat, haha.
Daarna de volgende formaliteiten: ook voor een Chinese simkaart heb je een paspoort etc. nodig! Lang wachten, maar dan is het toch geregeld. Afsluitend echt lekker gegeten bij een Fastfoodrestaurant met veel verschillende Chineese gerechten. Ook meteen eten met stokjes getest, wat prima ging.
Terug naar het hotel met de bus, onder ons hotel zit een supermarkt, waar we nog even rondsnuffelden. ZIe foto's.
Nu lekker een jetlag wegslapen en morgen hopelijk meteen in het juiste ritme!

• 23 Oktober 2016 - 15:04

Studenten Van Scalda:

Bedankt voor dit eerste verslag, fijn om jullie ervaringen te kunnen delen.

• 23 Oktober 2016 - 18:42

Monique :

Fijn om te lezen dat de reis goed is verlopen. Voor morgen veel succes met de nieuwe indrukken, die jullie te verwerken krijgen. En wij vinden het super om jullie zo te kunnen volgen.
    Groetjes aan iedereen.

• 23 Oktober 2016 - 19:00

Lies Saman:

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Ik ben erg benieuwd naar het verloop van jullie reis.
    Groeten, Lies Saman.

• 24 Oktober 2016 - 08:49

Dieuwertje:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet van jullie trip en ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. :)

Groeten,
    Dieuwertje

• 06 November 2016 - 15:21

Jamaica Lernout:

Het is even geleden dat jullie zijn aangekomen in China, zal al jullie verslagen eens gaan lezen. Veel plezier :)